Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

FORMULA 1:ΣΥΝΟΨΗ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑ

Μετά από ένα συγκλονιστικό αγώνα που διήρκεσε πάνω από 3 και κάτι ώρες(2 ώρες περίπου κανονικό αγώνα) λόγω έντοχης βροχής που έκανε την πίστα ακατάλληλη ο αγώνας στην Μαλαισία τέλειωσε με μεγάλο νικητή τον Φερνάντο Αλόνσο και τη Φερράρι ενώ η έκπληξη του αγώνα ολόκληρου ήταν η 2η θέση του Σέρτζιο Πέρεζ με Σάουμπερ που έκανε τον καλύτερο αγώνα όλης της μέχρι τώρα καριέρας του.Ο Πέρεζ έκανε και τους περισσότερους ταχύτερους γύρους του αγώνα έχει βγει από τις δοκιμές της Ferrari και ίσως είναι πολύ πιθανό να τον δούμε στους επόμενους μήνες να αγωνίζεται με την Ιταλική ομάδα αφού ο Μάσα από τότε που τραυματίστηκε σοβαρά δεν έχει επανέλθει πλήρως στην φόρμα που ήταν όπως πριν.Ο Χάμιλτον αν και ξεκίνησε τον αγώνα πρώτος τελικά τερμάτισε 3ος ενώ ο Φέτελ τερμάτισε σε θέση εκτός μεταλλίου.Ο Φέτελ,μάλιστα είχε και ένα ατύχημα,αφού στους τελευταίους γύρους μετά από ένα παραλίγο χτύπημα με ένα άλλο μονοθέσιο,το ένα λάστιχο στον ένα από τους 4 τροχούς άρχισε να φθείρεται και να πετάγονται κομμάτια από το ελαστικό στη πίστα με αποτέλεσμα όλοι οι άλλοι οδηγοί να κάνουν μανούβρες για να το αποφύγουν.Ο Μάσα,όπως είπα και παραπάνω συνεχίζει να απογοητεύει και πονοκεφαλιάζει τους υπεύθυνους της Ιταλικής ομάδας σχετικά με τον δεύτερο οδηγό της ομάδας αφού 1ος είναι ο Αλόνσο.Πάντως άμα δεν έβρεχε τα πράγματα λογικά θα ήταν διαφορετικά και ίσως ο Πέρεζ να μην ήταν 2ος.Ραντεβού τώρα για τους φίλους της Formula 1 την Κυριακή 15 Απριλίου και ώρα 15:00(Ελλάδος) στην πίστα της Κίνας στην Σανγκάη.Κυριακή του Πάσχα λοιπόν συντονιστείτε όλοι...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.