Ανοίγει τα χαρτιά του ο πρώην πρωθυπουργός και ζητά στήριξη στο Σαμαρά και αυτοδυναμία στη Ν.Δ.Μήνυμα πανστρατιάς στέλνει ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής προς τους ψηφοφόρους και τα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Ελεύθερου Τύπου, ο Κώστας Καραμανλής μέσω συνομιλητών του, δηλώνει ότι «όσο πιο ισχυρή είναι η Νέα Δημοκρατία και όσο πιο ισχυρός ο Αντώνης Σαμαράς, τόσο το καλύτερο για τη χώρα» και προσθέτει: «Η Νέα Δημοκρατία μπορεί να συσπειρώσει τους ψηφοφόρους της, να μιλήσει ανοιχτά στους πολίτες για τις ευθύνες του ΠΑΣΟΚ, να αναδείξει το δικό της πρόγραμμα για έξοδο από την κρίση».
Πηγή: http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/409648/Default.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.