Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

ΕΝΝΙΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ, ΠΡΩΤΗ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ Η ΝΔ,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΝΕΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ

Εννιακομματική βουλή με δυσχερή την επίτευξη αυτοδυναμίας, συνεχιζόμενη φθορά των «μνημονιακών» κομμάτων και υψηλά ποσοστά για την αριστερά καταγράφει το Πολιτικό Βαρόμετρο της Public Issue που δημοσιεύει η Καθημερινή της Κυριακής. Πρώτη στις προτιμήσεις...
παραμένει η ΝΔ με ποσοστό 28%. Ακολουθούν Δημοκρατική Αριστερά με 16%, ΣΥΡΙΖΑ με 12%, ΚΚΕ και ΠΑΣΟΚ με 11%, ΛΑΟΣ, Ανεξάρτητοι Έλληνες και Οικολόγοι με 4%, και Χρυσή Αυγή με 3,5%. Εκτός Βουλής μένει η Δημοκρατική Συμμαχία της Ντόρας Μπακογιάννη. Η αποχή φτάνει το 27,5%.



Διαβάστε περισσότερα στο  http://fimotro.blogspot.com/2012/03/blog-post_8650.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.