Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Παπούλιας: «Είμαι αισιόδοξος ότι θα τα καταφέρουμε»

Την αισιοδοξία του ότι «θα τα καταφέρουμε» εξέφρασε ο Κάρολος Παπούλιας στον αρχιεπίσκοπο Αθηνών, Ιερώνυμο και τα μέλη της Ιεράς Συνόδου κατά τη διάρκεια επίσημου γεύματος που παρέθεσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας για τον εορτασμό της Κυριακής της Ορθοδοξίας.
Παράλληλα ο κ. Παπούλιας τόνισε πως «η πατρίδα μας βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα σοβαρό κίνδυνο, πληρώνοντας πολύ βαρύ τίμημα για λάθη δεκαετιών - δικά μας και των εταίρων μας στην ευρωζώνη».
Εξέφρασε μάλιστα τη πεποίθηση ότι «πρέπει να τελειώσει το συντομότερο δυνατόν αυτή η δοκιμασία και να περάσουμε όλοι μαζί απέναντι, χωρίς να μείνει κανείς πίσω. Είναι υποχρέωσή μας να αναλώσουμε όλες τις δυνάμεις για τη διατήρηση της κοινωνικής ειρήνης, για να μην βρουν έδαφος ακρότητες και φανατισμοί που ευνοούνται σε τέτοιες συνθήκες».




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  http://topontiki.gr/article/31437

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.