Ο Μάικ Μπατίστ άρχισε να «ζεσταίνεται» από νωρίς για την αποψινή πρώτη μονομαχία του Παναθηναϊκού με τη Μακάμπι Τελ Αβίβ για τα προημιτελικά της Ευρωλίγκας (22:00). «Μεγάλο ματς απόψε. Ελπίζω το ΟΑΚΑ να είναι κατάμεστο με 18.000 οπαδούς μας. Τους έχουμε ανάγκη», έγραψε στη σελίδα του στο Twitter ο Αμερικανός άσος του «τριφυλλιού» απευθύνοντας το δικό του κάλεσμα στους φιλάθλους.
Πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/541226
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.