Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Έρχεται 10% με 30% «ψαλίδι» στα εφάπαξ

«Κούρεμα» με συνοπτικές διαδικασίες στις εφάπαξ αποζημιώσεις στο Δημόσιο, τη ΔΕΗ, τις ΔΕΚΟ, τις τράπεζες, τον ιδιωτικό τομέα και τους ελεύθερους επαγγελματίες, κατά 10% έως 30% φέρνει το νέο Μνημόνιο. Ήδη, το υπουργείο Εργασίας έχει αποστείλει επείγον έγγραφο, ζητώντας οικονομικά και στατιστικά στοιχεία, προς τα ασφαλιστικά Ταμεία.



Πηγή: http://topontiki.gr/article/32341

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.