Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Στάση εργασίας στο Δημόσιο την Πέμπτη σε Αττική και Θεσσαλονίκη

Την κήρυξη τετράωρης στάσης εργασίας, για το Δημόσιο, σε Αττική και Θεσσαλονίκη, την ερχόμενη Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2012... (από τις 11:30 π.μ. έως τη λήξη του ωραρίου) για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το δημόσιο σύστημα υγείας, αποφάσισε σήμερα η ΑΔΕΔΥ.
Στις 12 το μεσημέρι της ίδιας μέρας θα γίνει συγκέντρωση στην πλατεία Μαβίλη, ενώ ανάλογες συγκεντρώσεις θα πραγματοποιηθούν στη Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις
Την Τετάρτη 28 Μαρτίου η ΑΔΕΔΥ και εκπρόσωποι των Ομοσπονδιών του χώρου της Υγείας, θα παραχωρήσουν κοινή συνέντευξη Τύπου.


Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/03/blog-post_8873.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.