Την κήρυξη τετράωρης στάσης εργασίας, για το Δημόσιο, σε Αττική και Θεσσαλονίκη, την ερχόμενη Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2012... (από τις 11:30 π.μ. έως τη λήξη του ωραρίου) για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το δημόσιο σύστημα υγείας, αποφάσισε σήμερα η ΑΔΕΔΥ.Στις 12 το μεσημέρι της ίδιας μέρας θα γίνει συγκέντρωση στην πλατεία Μαβίλη, ενώ ανάλογες συγκεντρώσεις θα πραγματοποιηθούν στη Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις
Την Τετάρτη 28 Μαρτίου η ΑΔΕΔΥ και εκπρόσωποι των Ομοσπονδιών του χώρου της Υγείας, θα παραχωρήσουν κοινή συνέντευξη Τύπου.
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/03/blog-post_8873.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.