Την έντονη αντίδραση του Αρχιεπισκόπου Αθηνών, Ιερώνυμου προκάλεσε η απόφαση του υπουργείου Περιβάλλοντος να μην κάνει δεκτή την τροπολογία για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκού πάρκου στην Πεντέλη. Με γραπτή του δήλωση στην ιστοσελίδα της Αρχιεπισκοπής ο Ιερώνυμος τονίζει ότι «δεν αφήνουν την Εκκλησία να αξιοποιήσει την περιουσία της προς...όφελος του ελληνικού λαού» και ζητεί να αντιμετωπίζεται η Εκκλησία ως αρωγός της Πολιτείας και όχι ως αντίπαλος.
Συγκεκριμένα στη δήλωση του ο αρχιεπίσκοπος εξαπολύει βολές εμμέσως, όχι μόνο για την απόρριψη της τροπολογίας, αλλά και για φορείς που αντέδρασαν στη λειτουργία του συγκεκριμένου πάρκου.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2012/03/ie.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.