Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Γεωργαντά προς Εξεταστική: Να στηθούν κρεμάλες, εάν διογκώθηκε συνειδητά το έλλειμμα

Η κα Γεωργαντά δήλωσε ξεκάθαρα πως τα πολιτικά πρόσωπα που διαχειρίστηκαν την υπόθεση ήταν άπειρα ή ανίκανα ή μπορεί να έχουν κάποιοι επωφεληθεί.
Στις εκτιμήσεις της περί διόγκωσης του ελλείμματος του 2009, με ευθύνη του προέδρου της ΕΛΣΤΑΤ Ανδρέα Γεωργίου, επέμεινε η Ζωή Γεωργαντά, κατά την κατάθεσή της ενώπιον της Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής και μάλιστα προχώρησε ένα βήμα παραπάνω δηλώνοντας πως εάν υπήρξαν πολιτικά πρόσωπα που διόγκωσαν συνειδητά το έλλειμμα θα πρέπει να κρεμαστούν στο Σύνταγμα.
 Σε ερώτηση εάν υπήρχε κατά την εκτίμησή της, "σχέδιο διόγκωσης του ελλείμματος", η κα Γεωργαντά δήλωσε άγνοια και υποστήριξε πως το ενδεχόμενο αυτό θα πρέπει να διερευνηθεί. Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, δήλωσε πως τα πολιτικά πρόσωπα που διαχειρίστηκαν την υπόθεση αυτή, «ή ήταν άπειρα, ή ανίκανα, ή μπορεί κάποιοι και να ωφελήθηκαν».




ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΑ newsit.gr, topontiki.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.