Όλη η δεύτερη ομάδα της ΑΕΚ δήλωσε το παρών την Πέμπτη στο προπονητικό κέντρο της ΑΕΚ στα Σπάτα!Ο Νίκος Κωστένογλου σε συνεννόηση με τον υπεύθυνο των Ακαδημιών της ΑΕΚ Τάσο Στασινόπουλο ανέβασε στα Σπάτα 20 ποδοσφαιριστές της ομάδας U20 της Ένωσης, οι οποίοι προπονήθηκαν υπό τις οδηγίες του 41χρονου τεχνικού! Κανονικό παιδομάζωμα δηλαδή...
Μάλιστα δούλεψαν στην τακτική αφού ο Κωστέ ήθελε να δει σε τι κατάσταση βρίσκονται ιδίοις όμμασι, καθώς έτσι και αλλιώς βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με τον κόουτς της δεύτερης ομάδας, Ντανιέλ Μπατίστα, ο οποίος δήλωσε και αυτός το παρών στο προπονητικό κέντρου του “Δικέφαλου αετού”.
ΠΗΓΗ: http://www.sportdog.gr/article/91100/paidomazoma-sta-spata
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.