Ο Ολυμπιακός δεν την πάτησε από τον Άρη όπως ο Παναθηναϊκός από τον ΠΑΟΚ την περασμένη εβδομάδα. Τον νίκησε άνετα 3-0 στο "Καραϊσκάκη", πήγε στο +4, περιμένει το ΑΕΚ - ΠΑΟ και ετοιμάζεται για Μέταλιστ και ΟΑΚΑ.
Παίζοντας φοβερή μπάλα στο πρώτο μέρος ο Ολυμπιακός έβαλε δυο γκολ στο πρώτο ημίχρονο με Μαρκάνο και Χολέμπας (πέναλτι το κέρδισε ο Αμπντούν και αποβολή Σηφάκη) κι άλλο ένα με τον Μιραλάς στο δεύτερο και νίκησε 3-0 τον ελλιπή Άρη, ο οποίος αγωνίστηκε και για ένα 45λεπτο με 10.
Κορυφαίος των ερυθρόλευκων ήταν ο Αμπντούν, που "στράβωσε επειδή δεν εκτέλεσε το πέναλτι (!), αλλά ούτως ή άλλως το ματς δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική, καθώς ο Ολυμπιακός ήταν ανώτερος κατά κράτος. Η ομάδα του Βαλβέρδε στα τελευταία 21 ματς έχει 19 νίκες, 1 ήττα και μια ισοπαλία και πάει για Μέταλιστ και ΠΑΟ με το ηθικό αλλά και τη φόρμα στα ύψη!
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/91655/oute-o-ares-etan-paok-oute-o-olubiakos-pao
Παίζοντας φοβερή μπάλα στο πρώτο μέρος ο Ολυμπιακός έβαλε δυο γκολ στο πρώτο ημίχρονο με Μαρκάνο και Χολέμπας (πέναλτι το κέρδισε ο Αμπντούν και αποβολή Σηφάκη) κι άλλο ένα με τον Μιραλάς στο δεύτερο και νίκησε 3-0 τον ελλιπή Άρη, ο οποίος αγωνίστηκε και για ένα 45λεπτο με 10.
Κορυφαίος των ερυθρόλευκων ήταν ο Αμπντούν, που "στράβωσε επειδή δεν εκτέλεσε το πέναλτι (!), αλλά ούτως ή άλλως το ματς δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική, καθώς ο Ολυμπιακός ήταν ανώτερος κατά κράτος. Η ομάδα του Βαλβέρδε στα τελευταία 21 ματς έχει 19 νίκες, 1 ήττα και μια ισοπαλία και πάει για Μέταλιστ και ΠΑΟ με το ηθικό αλλά και τη φόρμα στα ύψη!

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.