Η ψυχωμένη «Ένωση» επικράτησε 2-0 του Παναθηναϊκού και θύμισε σε αντιπάλους και… στον εαυτό της ότι παραμένει μεγάλη!
Κακοί οι «πράσινοι», φωνάζουν για οφσάιντ στο πρώτο γκολ και πέναλτι έπειτα στον Χριστοδουλόπουλο και πλέον ούτε νίκη με τον Ολυμπιακό μπορεί να ξαναφέρει στο χέρι τους τον τίτλο.
Περισσότερα στο http://www.sport-fm.gr/article/539289
Κακοί οι «πράσινοι», φωνάζουν για οφσάιντ στο πρώτο γκολ και πέναλτι έπειτα στον Χριστοδουλόπουλο και πλέον ούτε νίκη με τον Ολυμπιακό μπορεί να ξαναφέρει στο χέρι τους τον τίτλο.
Περισσότερα στο http://www.sport-fm.gr/article/539289

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.