Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Αναβολή του Eurogroup για Δευτέρα - "Η Ελλάδα δεν πληροί τις προϋποθέσεις"

Την οριστική αναβολή της έκτακτης συνεδρίασης του Eurogroup που ήταν προγραμματισμένη να γίνει την Τετάρτη, ανακοίνωση ο Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ.

Όπως ανέφερε ο Γιούνκερ η Ελλάδα «δεν εκπλήρωσε τις προϋποθέσεις» για την κάλυψη του κενού των 325 εκατ. ευρώ και «δεν παρείχε τις δεσμεύσεις που είχαν ζητηθεί».

Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το Reuters, την Τετάρτη θα πραγματοποιηθεί τηλεδιάσκεψη των υπουργών και όχι συνάντηση. Όσον αφορά στο Eurogroup θα συνεδριάσει, όπως ήταν προγραμματισμένο, τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου.

Οι νέες εξελίξεις φανερώνουν τη διάσταση των απόψεων στην Ευρωζώνη για το ελληνικό ζήτημα, ενώ εκτιμάται ότι στην τηλεδιάσκεψη της Τετάρτης θα δοθεί το «πράσινο φως» για την υλοποίηση του PSI.

Με γραπτή του δήλωση ο Γιούνκερ σημείωσε πως: «αν και έχει σημειωθεί σημαντική πρόοδος μετά και τη ψήφιση στη βουλή του νομοσχεδίου, διαφάνηκε από την συνεδρίαση του EWG (σσ ομάδα εργασίας για την προετοιμασία του Eurogroup) ότι χρειάζονται περαιτέρω τεχνικές διαβουλεύσεις μεταξύ Ελλάδας και τρόικας σε συγκεκριμένους τομείς όπως το κενό των 325 εκατ. ευρώ και την ανάλυση για τη βιωσιμότητα του χρέους».

«Δεν έχω ακόμα λάβει τις απαραίτητες δεσμεύσεις από Παπανδρέου και Σαμαρά για την εφαρμογή του προγράμματος» κατέληξε ο πρόεδρος του Eurogroup.





ΠΗΓΗ: http://topontiki.gr/article/30270

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.