Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Τι θα φέρουν οι τόσες διαγραφές βουλευτών;

Η υπόθεση-υπερψήφιση του Mνημονίου 2, ανήκει πλέον στο παρελθόν. Τα αποτελέσματα της εφαρμογής των νέων μέτρων είναι δεδομένο ότι θα τα καταλάβουμε στην τσέπη μας το αμέσως επόμενο διάστημα.
Υπάρχει όμως και το θέμα που αφορά στις, ουκ ολίγες διαγραφές βουλευτών, στις οποίες προχώρησαν οι κ.κ Παπανδρέου, Σαμαράς και Καρατζαφέρης.
Το γεγονός ότι τόσα πρωτοκλασάτα στελέχη από ΠΑΣΟΚ ,ΝΔ και ΛΑΟΣ ,ήρθαν σε αντίθεση με την κομματική γραμμή των κομμάτων τους και διαγράφηκαν, μπορεί να μην ενδιαφέρει εκ πρώτης όψεως τον κόσμο, ωστόσο αν το δούμε με μια πιο προσεκτική ματιά, αυτό το γεγονός, μπορεί να αποβεί καθοριστικό στο μέλλον στο επίπεδο της αλλαγής των πολιτικών συσχετισμών, καθώς αυτοί οι πολιτικοί δεν μπορεί να σταθούν όλοι ως ανεξάρτητοι στη Βουλή και σίγουρα θα θελήσουν να ενταχθούν σε άλλους πολιτικούς φορείς που ήδη υπάρχουν ή που θα δημιουργηθούν.
Τίποτα δεν είναι δυνατόν να μείνει το ίδιο έτσι και αλλιώς. Αυτό το κρίνουμε επίσης και από τις πρόσφατες  δημοσκοπήσεις.
Όλα τα υπόλοιπα...


Μίμης Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.