Από το πρωί συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις με την τρόικα, ενώ το Eurogroup ήδη συνεδριάζει μέσω μέσω τηλεδιάσκεψης, αντί για την Δευτέρα που ήταν προγραμματισμένο, αφού παραμένουν ανοιχτά κάποια ζητήματα.Νωρίτερα ο υπουργός Οικονομικών είχε δηλώσει ότι αποφασίστηκε να γίνει τηλεφωνική διάσκεψη, καθώς παραμένουν ανοιχτά κάποια ζητήματα, ενώ είχε διευκρινίσει ακόμα πως η συνεδρίαση με αυτοπρόσωπη παρουσία των Υπουργών Οικονομικών προγραμματίστηκε εκ νέου για την Τετάρτη.
Ακόμα, ο υπουργός επισήμανε αναφορικά τη πολύωρη συνάντηση που είχε τη Παρασκευή το οικονομικό επιτελείο με την τρόικα ότι «μετά από δώδεκα ώρες συνεχούς και σκληρής διαπραγμάτευσης με την τρόικα για το νέο πρόγραμμα, μπορώ να πω ότι επιτεύχθηκε συμφωνία σε πολλούς τομείς. Υπάρχουν όμως ανοικτά κρίσιμα θέματα που αφορούν το μέλλον της χώρας και τον ελληνικό λαό».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://topontiki.gr/article/29600
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.