Επεισόδιο σημειώθηκε στη Θήβα μεταξύ οπαδών του Παναθηναϊκού... και ρομά από τον καταυλισμό στο Πυρί, με συνέπεια το κλείσιμο της εθνικής οδού.Ένα πούλμαν που μετέφερε οπαδούς του Παναθηναϊκού στη Λειβαδιά για να παρακολουθήσουν έναν αγώνα ποδοσφαίρου, εντόπισε μια σημαία του Ολυμπιακού σε καταυλισμό ρομά δίπλα στην εθνική.
Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού φαίνεται ότι σταμάτησαν το πούλμαν και κινήθηκαν προς τον καταυλισμό με αποτέλεσμα να ξεσπάσουν επεισόδια και να τραυματιστεί ένας πολίτης από πυροβολισμό!
Περισσότερα στο 24wro.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.