Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Ανασχηματισμό με συμμετοχή τεχνοκρατών προτείνει ο Κ. Μητσοτάκης

Την άποψη ότι είναι αναγκαία η συγκρότηση μιας κυβέρνησης με την συμμετοχή  τεχνοκρατών σε θέσεις υφυπουργών, εξέφρασε ο Επίτιμος Πρόεδρος της ΝΔ, Κων/νος Μητσοτάκης.
Ο πρώην πρωθυπουργός πρότεινε δηλαδή έναν ανασχηματισμό με τεχνοκράτες στη θέση του υφυπουργού και μάλιστα με πενταετή θητεία και με την ευρύτερη δυνατή συναίνεση : «Επειδή όμως οι εκλογές – που ούτως ή άλλως, νωρίτερα ή αργότερα, θα είναι η τελική κατάληξη – θα είναι άλμα στο άγνωστο, χρέος της κυβέρνησης Παπαδήμου, στην ουσία χρέος των δύο μεγάλων κομμάτων που τη στηρίζουν, είναι σε όλα τα κρίσιμα υπουργεία να διορίσει – μεταβάλλοντας φυσικά τη νομοθεσία – μονίμους υφυπουργούς με πενταετή θητεία που θα καλύπτει και την επόμενη βουλευτικής περίοδο», τόνισε ο επίτιμος πρόεδρος της ΝΔ, ενώ δεν παρέλειψε να ασκήσει κριτική στην κυβέρνηση ότι παραβλέπει τη σκληρή καθημερινότητα, μπροστά στις προσπάθειες που γίνονται για να αποφευχθεί η χρεοκοπία.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.