Την άποψη ότι είναι αναγκαία η συγκρότηση μιας κυβέρνησης με την συμμετοχή τεχνοκρατών σε θέσεις υφυπουργών, εξέφρασε ο Επίτιμος Πρόεδρος της ΝΔ, Κων/νος Μητσοτάκης.Ο πρώην πρωθυπουργός πρότεινε δηλαδή έναν ανασχηματισμό με τεχνοκράτες στη θέση του υφυπουργού και μάλιστα με πενταετή θητεία και με την ευρύτερη δυνατή συναίνεση : «Επειδή όμως οι εκλογές – που ούτως ή άλλως, νωρίτερα ή αργότερα, θα είναι η τελική κατάληξη – θα είναι άλμα στο άγνωστο, χρέος της κυβέρνησης Παπαδήμου, στην ουσία χρέος των δύο μεγάλων κομμάτων που τη στηρίζουν, είναι σε όλα τα κρίσιμα υπουργεία να διορίσει – μεταβάλλοντας φυσικά τη νομοθεσία – μονίμους υφυπουργούς με πενταετή θητεία που θα καλύπτει και την επόμενη βουλευτικής περίοδο», τόνισε ο επίτιμος πρόεδρος της ΝΔ, ενώ δεν παρέλειψε να ασκήσει κριτική στην κυβέρνηση ότι παραβλέπει τη σκληρή καθημερινότητα, μπροστά στις προσπάθειες που γίνονται για να αποφευχθεί η χρεοκοπία.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.