Συζήτησα με τον Αντώνη Σαμαρά πριν την ψήφιση του νομοσχεδίου του νέου μνημονίου και του ζήτησα να μην επιβάλλει «κομματική πειθαρχία» στους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας είπε ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής Κώστας Γκιουλέκας μιλώντας την Τρίτη (14/2) στον Star-Fm 933.
«Πολύ φοβάμαι πως σε τρεις μήνες θα μας ζητήσουν να πάρουμε και νέα» είπε ο Βουλευτής Θεσσαλονίκης συμπληρώνοντας πως: «είμαι ήσυχος με την συνείδηση μου και ποτέ δεν είχα καμία συζήτηση για δημιουργία νέας πολιτικής κίνησης. Άνηκα, ανήκω και θα συνεχίζω να ανήκω στην Νέα Δημοκρατία»…
ΠΗΓΕΣ: www.star-fm.gr, tro-ma-ktiko.blogspot.com
«Πολύ φοβάμαι πως σε τρεις μήνες θα μας ζητήσουν να πάρουμε και νέα» είπε ο Βουλευτής Θεσσαλονίκης συμπληρώνοντας πως: «είμαι ήσυχος με την συνείδηση μου και ποτέ δεν είχα καμία συζήτηση για δημιουργία νέας πολιτικής κίνησης. Άνηκα, ανήκω και θα συνεχίζω να ανήκω στην Νέα Δημοκρατία»…
ΠΗΓΕΣ: www.star-fm.gr, tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.