Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Μπαρόζο: «Θέλουμε να παραμείνει η Ελλάδα στο ευρώ»

Μετά τις δηλώσεις της Ολλανδής, Νίλι Κρους, που ανέφερε ότι πιθανή έξοδος της Ελλάδας από την Ευρωζώνη, πιθανώς να μην έχει σοβαρές επιπτώσεις στην ΕΕ, παρενέβη ο Πρόεδρος της Κομισιόν, Ζοζέ Μπαρόζο, τονίζοντας πως «θέλουμε να παραμείνει η Ελλάδα στο ευρώ».

Παράλληλα, δεν παρέλειψε να καταρρίψει την πεποίθηση της κ. Κρους, επισημαίνοντας πως «το κόστος μιας εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ θα ήταν υψηλότερο από το κόστος που θα είχε η συνέχιση της υποστήριξης της χώρας».





ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  http://topontiki.gr/article/29753

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.