Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

ΚΛΕΙΣΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ Η ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΗ ΚΟΡΙΝΘΟΥ - ΠΑΤΡΩΝ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΚΟΠΤΟΥ ΛΟΓΩ ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΕΩΝ

Μέχρι το Σάββατο θα παραμείνει κλειστή η νέα εθνική οδός Κορίνθου – Πατρών, στο ύψος του Διακοπτού, λόγω της χθεσινής καθίζησης στο οδόστρωμα.

Σύμφωνα με την κοινοπραξία που διαχειρίζεται το έργο, καταβάλλεται κάθε προσπάθεια για να ολοκληρωθούν οι απαραίτητες εργασίες.

Η κυκλοφορία εκτρέπεται από τους κόμβους Καλαβρύτων και ανατολικού Αιγίου στην παλιά εθνική, ενώ καθόλη τη διάρκεια του αποκλεισμού δε θα εισπράττονται διόδια στους σταθμούς Ρίου και Ζευγολατιού.

Για πληροφορίες οι οδηγοί μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης της Ολυμπίας Οδού, 1025.




ΠΗΓΗ: http://24wro.blogspot.com/2012/02/blog-post_7035.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.