Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Αποχώρησαν ΝΔ και ΛΑΟΣ από την συζήτηση του νομοσχεδίου για τις φυλακές



Η Νέα Δημοκρατία και ο ΛΑΟΣ αποχώρησαν από τη συζήτηση επί του νομοσχεδίου του υπουργείου Δικαιοσύνης για την αποσυμφόρηση των φυλακών, ζητώντας από τον υπουργό Μιλτιάδη Παπαϊωάννου να τροποποιήσει την επίμαχη διάταξη η οποία προβλέπει την αποφυλάκιση όσων εκτίουν ποινές έως 10 έτη (και) για κακουργηματικές πράξεις.

Αν και ο υπουργός Δικαιοσύνης προσήλθε στη συζήτηση δηλώνοντας ότι «θα είναι ο τελευταίος που θα βάλει σε δοκιμασία την συνοχή της κυβέρνησης, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει», αφήνοντας να εννοηθεί ότι είναι ανοιχτός σε αλλαγές κατά τη διαδικασία της συζήτησης, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Νίκος Δένδιας, καθώς και ο ομόλογός του Αλέξανδρος Χρυσανθακόπουλος του ΛΑΟΣ διατύπωσαν εξ αρχής τη θέση ότι δεν είναι διατεθειμένοι να συμμετέχουν εάν προηγουμένως ο κ. Παπαϊωάννου δεν δεσμευθεί να αλλάξει την διάταξη.

«Καλούμαστε να νομοθετήσουμε. Αυτό το νομοσχέδιο θα το ψηφίσουμε όλοι μαζί, αφού λάβουμε υπόψη τι συμβαίνει στις φυλακές. Θα είμαι ο τελευταίος που θα βάλω σε δοκιμασία την συνοχή αυτής της κυβέρνησης με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει», δήλωσε ο κ. Παπαϊωάννου, ζητώντας να προχωρήσει η διαδικασία συζήτησης και εκεί να τεθούν οι όποιες προτάσεις.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/01/blog-post_1473.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.