Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Συναντήθηκαν χθες το βράδυ οι μέτοχοι της ΑΕΚ!

Το βράδυ της Τρίτης πραγματοποιήθηκε τελικά η κρίσιμη συνάντηση της μετοχικής ομάδας που ανέλαβε το 2004 την ΑΕΚ!

Τέσσερα από τα μέλη της (Ντέμης Νικολαΐδης, Πέτρος Παππάς, Τάκης Κανελλόπουλος και Νίκος Κούλης) έκαναν την πρώτη κουβέντα για το θέμα του καταμερισμού των χρεών που δημιουργήθηκαν επί των ημερών τους.

Σε καλό κλίμα η συζήτηση, έκλεισε με ανανέωση του ραντεβού για την Τετάρτη, παρουσία ορκωτού λογιστή και πιθανότατα (και) του Γκίκα Γκούμα.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  http://www.sport-fm.gr/article/531109

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.