Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

ΝΤ.ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ: ΤΑ ΓΚΑΛΟΠ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΑΕΡΑΣ...

Τη βεβαιότητά της ότι η Δημοκρατική Συμμαχία θα μπει στη Βουλή και τα γκάλοπ "θα τα πάρει ο αέρας" δήλωσε απόψε από τη Θεσσαλονίκη η Ντόρα Μπακογιάννη, η οποία άσκησε, παράλληλα, οξεία κριτική σε ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΛΑΟΣ, λέγοντας ότι υπονομεύουν την...
κυβέρνηση Παπαδήμου και δεν έχουν εναλλακτικές προτάσεις για τα προβλήματα. "Ο ελληνικός λαός δεν πρόκειται να συγχωρήσει τα τρία αυτά κόμματα, αν η χώρα καταστραφεί λόγω των μικροπολιτικών παιχνιδιών στα οποία επιδίδονται. Οφείλουν να εγκαταλείψουν τη διγλωσσία και την υπονόμευση της κυβέρνησης Παπαδήμου στην οποία συμμετέχουν", επισήμανε η κ. Μπακογιάννη, κατά την ομιλία της σε πολιτική συγκέντρωση του κόμματος στην Αποθήκη Δ΄του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης.
"Δεν αρκεί να λες "τι δεν θέλεις να γίνει", αλλά πρέπει να έχεις εναλλακτικές προτάσεις, συγκροτημένες θέσεις. Και αν θέλουμε να αποφύγουμε νέες θυσίες με φόρους επί φόρων για τον κοσμάκη, θα πρέπει η κυβέρνηση να δώσει έμφαση και προτεραιότητα στις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις", είπε μεταξύ άλλων.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  http://fimotro.blogspot.com/2012/02/blog-post_1599.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.