Το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ παρουσιάστηκε από το υπουργείο Παιδείας κατά τη διάρκεια συνεδρίασης της διακομματικής επιτροπής για το «Νέο Λύκειο».Η πρόταση του υπουργείου προβλέπει, μεταξύ άλλων, τη μείωση των μαθημάτων και στις τρεις τάξεις του λυκείου, την εισαγωγή «ερευνητικής» ή «συνθετικής» εργασίας, ενώ το απολυτήριο διαχωρίζεται από τις πανελλήνιες και προκύπτει από το μέσο όρο της βαθμολογίας των μαθητών στην Α', Β' και Γ' Λυκείου.
Συγκεκριμένα η πρόταση αναφέρει τα εξής:
• Οι μαθητές, που αυτή τη στιγμή φοιτούν στην Α' Λυκείου, θα παρακολουθήσουν στη Β' και Γ' Λυκείου προσαρμοσμένα προγράμματα σπουδών, που θα τους επιτρέπουν τη συμμετοχή στο καινούργιο σύστημα των εισαγωγικών εξετάσεων. Θα πάρουν μέρος σε τελική γραπτή εξέταση που θα περιλαμβάνει δύο ομάδες θεμάτων:
- Η πρώτη ομάδα θεμάτων θα καθορίζει το βαθμό του απολυτηρίου και
- Η δεύτερη ομάδα θεμάτων θα περιλαμβάνει τα μαθήματα για εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση και θα καθορίζει το βαθμό πρόσβασης.
Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/29396
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.