Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

«Είμαστε όλοι Έλληνες»

Mε το (διεθνές πλέον) σύνθημα "We are all Greeks" πολίτες στην Ευρώπη και την Αμερική διαδηλώνουν τη συμπαράστασή τους στον ελληνικό λαό (και όχι στους πολιτικούς) με συγκεντρώσεις έξω από τις ελληνικές πρεσβείες σε 12 χώρες. Τα social media πρωτοστατούν στην κάλυψη των συγκεντρώσεων, ενώ στο twitter δημιουργήθηκαν και δύο ειδικά hashtags: #WeAreAllGreeks και #18fgr

Κινητοποίηση έξω από την πρεσβεία τους στην Ελλάδα πραγματοποιούν τα μέλη του Συλλόγου Γάλλων Εξωτερικού συμμετέχοντας στις διαδηλώσεις συμπαράστασης.

Στο Παρίσι, στην πλατειά Τροκαντερό, συγκεντρώθηκαν περισσότεροι από 2.000 πολίτες και πορεύτηκαν προς την ελληνική πρεσβεία.

Στο Λονδίνο περίπου 400 διαδηλωτές συγκεντρώθηκαν έξω από την ελληνική πρεσβεία και έκαναν μια μικρή πορεία.






ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ   http://topontiki.gr/article/30550


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.