Άδικα περίμεναν στον Ολυμπιακό γκέλα του Παναθηναϊκού στο Ηράκλειο. Με τα πρώτα γκολ των Σιμάο (55΄) και Μαυρία (58΄), νίκησε 2-0 τον ανύπαρκτο Εργοτέλη και πήγε στο +5 με ένα ματς παραπάνω.Όταν ο Φερέιρα έβγαλε τον Κατσουράνη, περνώντας τον Κλέιτον πίσω από τον Τοτσέ και τον Μαυρία δεξιά, ο Παναθηναϊκός με 20 λεπτά καλού ποδοσφαίρου πέτυχε δυο γκολ μαζεμένα με Σιμάο και Μαυρία (αμφότεροι έκαναν σεφτέ), νίκησε 2-0 τον Εργοτέλη στο Παγκρήτιο, πήγε στο +5 και περιμένει... Ο Εργοτέλης ήταν κατώτερος του αναμενομένου και στο δεύτερο μέρος κατέρρευσε μετά το 0-1.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/87354/tous-maurise-ten-psuhe
Φωτό από: sportdog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.