Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Α. Γεωργιάδης: Η μόνη συγκροτημένη παράταξη τώρα είναι η ΝΔ

«Η μόνη συγκροτημένη παράταξη σήμερα είναι η Νέα Δημοκρατία του Αντώνη Σαμαρά που θα μπορούσε να δώσει λύσεις και να κρατήσει τη χώρα για να μην καταντήσουμε θηρία».
 Με αυτά τα λόγια ο Άδωνις Γεωργιάδης, μετά τη συνάντησή που είχε με τον Αντώνη Σαμαρά δημοσιοποίησε και επίσημα την ένταξή του στη Νέα Δημοκρατία.
Τόσο ο κ. Γεωργιάδης όσο και ο κ. Βορίδης θα παραδώσουν τις βουλευτικές έδρες τους ώστε «να μη δημιουργήσουν πρόβλημα στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΛΑ.Ο.Σ. και να μην οξύνουν τις ήδη τεταμένες σχέσεις τους».






ΠΗΓΗ:  http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/02/blog-post_6119.html





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.