«Η μόνη συγκροτημένη παράταξη σήμερα είναι η Νέα Δημοκρατία του Αντώνη Σαμαρά που θα μπορούσε να δώσει λύσεις και να κρατήσει τη χώρα για να μην καταντήσουμε θηρία».Με αυτά τα λόγια ο Άδωνις Γεωργιάδης, μετά τη συνάντησή που είχε με τον Αντώνη Σαμαρά δημοσιοποίησε και επίσημα την ένταξή του στη Νέα Δημοκρατία.
Τόσο ο κ. Γεωργιάδης όσο και ο κ. Βορίδης θα παραδώσουν τις βουλευτικές έδρες τους ώστε «να μη δημιουργήσουν πρόβλημα στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΛΑ.Ο.Σ. και να μην οξύνουν τις ήδη τεταμένες σχέσεις τους».
ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/02/blog-post_6119.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.