Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Αναβολή στην 23η αγωνιστική του πρωταθλήματος αποφάσισε η Super League

"Λουκέτο" βάζει η Super League στους αγώνες της 23ης αγωνιστικής σύμφωνα με σημερινή ομόφωνη απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της Διοργανώτριας Αρχής του πρωταθλήματος.

Η παραπάνω αντίδραση αντίδρασης έχει να κάνει, με την αντιμετώπιση και απαξίωση του ελληνικού ποδοσφαίρου, τα οικονομικά προβλήματα που υπάρχουν στις ΠΑΕ, ο νέος αθλητικός νόμος και οι συνέπειες που προκαλούνται στους συλλόγους και βέβαια η μη συμφωνία ακόμη με την ΟΠΑΠ Α.Ε. για τη χορηγία του φετινού πρωταθλήματος το οποίο πλησιάζει στη λήξη του.






ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  http://www.thrylos.gr/podosfairo/article/18046/anavoli-stin-23i-agonistiki/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.