ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΗΜΟ Η ΤΡΟΪΚΑ...Η ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ
Ο Τόμσεν και οι εκπρόσωποι της Τρόικας πέρασαν πριν από λίγο την πόρτα του Μεγάρου Μαξίμου, αμέσως μετά την σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών για να επεξεργαστούν τις τελευταίες προτάσεις... που κατέθεσαν οι Παπανδρέου, Σαμαράς και Καρατζαφέρης και οι οποίες βρίσκονται στο τελευταίο στάδιο επεξεργασίας τους. Από την Συγγρού διαρρέουν ότι αύριο θα γίνει νέα σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών. Και δεν διαψεύδεται από πουθενά...
ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.com/2012/02/blog-post_7534.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.