Πρώτος από το Μέγαρο Μαξίμου αποχώρησε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γ.Καρατζαφέρης , ο οποίος στις σύντομες δηλώσεις που έκανε στους δημοσιογράφους επεσήμανε χαρακτηριστικά: "Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Αν ρωτιούνταν πάλι, όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει εκείνο τ' όχι – το σωστό – εις όλην την ζωή του."
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.