Επιστολή προς τον πρόεδρο της ΝΔ, Αντώνη Σαμαρά, εν όψει της ψήφισης των εφαρμοστικών νόμων του νέου μνημονίου, απέστειλε ο Παναγιώτης Ψωμιάδης.Μεταξύ άλλων, τονίζει ότι «δεν μπορεί μια κυβέρνηση μη εκλεγμένη να δεσμεύσει τη χώρα για τα επόμενα 30 χρόνια» και σημειώνει ότι «ο λαός ζητά τον ηγέτη που θα πει το νέο μεγάλο εθνικό ''όχι''».
Επισημαίνει ακόμη ότι «οι εφαρμοστικοί νόμοι δεν αποτρέπουν ούτε την καταστροφή, ούτε την χρεοκοπία. Δίνουν απλά παράταση ζωής, βοηθώντας τους πιστωτές μας να μην καταρρεύσουν και οι ίδιοι, σε μια ενδεχόμενη χρεοκοπία μας».
Περισσότερα στο http://24wro.blogspot.com/2012/02/blog-post_3357.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.