Νέα κινητοποίηση θα πραγματοποιήσουν στις 29 Φεβρουαρίου ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, στο πλαίσιο της Πανευρωπαϊκής ημέρας δράσης των συνδικάτων.Συγκεκριμένα θα πραγματοποιηθεί τρίωρη στάση εργασίας από τις 12:00 έως τις 15:00 και συλλαλητήριο με συναυλία διαμαρτυρίας από κοινού ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, ΤΕΕ, ΔΣΑ και ΙΣΑ στις 18.00 στο Σύνταγμα.
Στο μεταξύ στις 13:30 συνδικαλιστικά στελέχη θα πραγματοποιήσουν παράσταση διαμαρτυρίας στα γραφεία της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Αθήνα.
ΠΗΓΗ: http://topontiki.gr/article/30873
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.