Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Διπλό... μισή κατηγορία για ΠΑΣ Γιάννινα

Ο Κηπουρός είπε «όχι» στο 77΄ στο πέναλτι του Γραμμόζη και έτσι ο ΠΑΣ πήρε μία σπουδαία νίκη στην Κέρκυρα με 2-1, η οποία μπορεί να παίξει σπουδαίο ρόλο στην παραμονή!
Μπορεί το ματς να μην είχε πολλές ευκαιρίες, όμως η ομάδα του Αναστασιάδη ήταν εκείνη που είχε την ουσία και μετά το πολύτιμο τρίποντο που πήρε την προηγούμενη αγωνιστική κόντρα στον Παναιτωλικό είχε την ψυχολογία για ακόμα μία νίκη που θα ξεκολλούσε τους Γιαννιώτες από την επικίνδυνη ζώνη.

Οι φιλοξενούμενοι λοιπόν άνοιξαν το σκορ στο 20΄, όταν ο Βάντερσον έβγαλε την σέντρα στον Ζαραδούκα ο οποίος με πλασέ στην κίνηση έκανε το 0-1. Με το ματς να πηγαίνει στο ρυθμό που ήθελε ο ΠΑΣ και λίγο πριν το τέλος η ομάδα των Ιωαννίνων κατάφερε να σημειώσει και δεύτερο τέρμα. Αυτή τη φορά ο Μπεσέρα (42΄) έστειλε την μπάλα στα δίχτυα, ύστερα από ωραίο συνδυασμό του Ντε Βινσέντι και του Πάντου.

Η Κέρκυρα πάντως με την έναρξη του δευτέρου ημιχρόνου και τον Γκράθια να κάνει πιο επιθετική την ομάδα του, κατάφερε να μειώσει σε 1-2 με τον Καλαντζή μετά την σέντρα του Γιάντση. Μετά από αυτό το γκολ το ματς πήρε φωτιά και στο 77΄ η Κέρκυρα έχασε μεγάλη ευκαιρία για να φέρει το ματς στα ίσα όταν ο Πάντος ανέτρεψε τον Μάρτιν μέσα στην περιοχή του ΠΑΣ.

Την εκτέλεσε ανέλαβε ο Γραμμόζης, όμως ο τερματοφύλακας των φιλοξενούμενων είπε «όχι» για να παραμείνει το 1-2. Αυτό το σκορ έμεινε μέχρι το τέλος και ο ΠΑΣ πήρε ένα μεγάλο τρίποντο και τον απομάκρυνε 5 βαθμούς από τους Φαίακες.





ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  http://www.sportdog.gr/article/84459/diplo-mise-kategoria-gia-pas

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.