Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Σε ποιο Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς ...έφαγε πόρτα ο Arnold Schwarzenegger;

Συγνώμη κλείσαμε! ...ευχαριστούμε περάστε ξανά...

Κάπως έτσι έφυγε ο πρώην κυβερνήτης της Καλιφόρνια, έχοντας πάει ως τουρίστας να δει από κοντά το θαυμαστό Taj Mahal.

Ο Arnold που βρίσκεται αυτές τις μέρες στην Ινδία, θέλησε να δει από κοντά ένα από τα επτά θαύματα του σύγχρονου κόσμου, αλλά τελικά έβγαλε τις αναμνηστικές του φωτογραφίες από μακριά. Ο λόγος που δεν μπόρεσε να μπει μέσα στο μνημείο είναι ιερός και απαραβίαστος και λέγεται Ραμαζάνι.

Ο πρώην κυβερνήτης για να ξεπεράσει την μεγάλη απογοήτευση που πήρε, έφαγε την μεγαλύτερη πίτα που κυκλοφορεί στην ευρύτερη περιοχή!



ΠΗΓΗ:  http://www.zappit.gr/default.php?pname=Article&cat_id=19&art_id=12210
Φωτό από: zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.