Συγνώμη κλείσαμε! ...ευχαριστούμε περάστε ξανά...Κάπως έτσι έφυγε ο πρώην κυβερνήτης της Καλιφόρνια, έχοντας πάει ως τουρίστας να δει από κοντά το θαυμαστό Taj Mahal.
Ο Arnold που βρίσκεται αυτές τις μέρες στην Ινδία, θέλησε να δει από κοντά ένα από τα επτά θαύματα του σύγχρονου κόσμου, αλλά τελικά έβγαλε τις αναμνηστικές του φωτογραφίες από μακριά. Ο λόγος που δεν μπόρεσε να μπει μέσα στο μνημείο είναι ιερός και απαραβίαστος και λέγεται Ραμαζάνι.
Ο πρώην κυβερνήτης για να ξεπεράσει την μεγάλη απογοήτευση που πήρε, έφαγε την μεγαλύτερη πίτα που κυκλοφορεί στην ευρύτερη περιοχή!
ΠΗΓΗ: http://www.zappit.gr/default.php?pname=Article&cat_id=19&art_id=12210
Φωτό από: zappit.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.