Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Μεγάλες οι διαφορές !

Μια… ανάσα από την οικονομική καταστροφή έφτασε ο Ολυμπιακός το περασμένο καλοκαίρι, όσον αφορά τα τμήματα του Ερασιτέχνη, τελικά όμως άντεξε και δείχνει ακόμη πολύ δυνατός, κάνοντας πρωταθλητισμό σε αντίθεση με άλλους συλλόγους.
Αντίθετα, ο Παναθηναϊκός αποδυναμώθηκε αρκετά σε όλα τα αθλήματα και στο βόλεϊ και μετά την χθεσινή ήττα με 3-0 από τον «αιώνιο» αντίπαλο ξεκίνησε να ετοιμάζει τις βαλίτσες του για την Α2.
Οι «πράσινοι» όχι απλά δεν μπόρεσαν να αντέξουν να κάνουν πρωταθλητισμό όπως οι Πειραιώτες, αλλά έπεσαν και κατηγορία, δείχνοντας να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν πια στα οικονομικά τους προβλήματα, τα οποία έχουν γίνει αφόρητα για την διοίκηση που προσπαθεί, αλλά είναι τόσα πολλά και πλέον δεν μπορεί να τα κουβαλήσει.
Βέβαια η δυναμική των δύο συλλόγων είναι μεγάλη και αυτό φαίνεται αν κάτσουμε μόνο να δούμε πόσους οπαδούς έχει κάθε ομάδα…
Υ.Γ.1. Πραγματικά εκπληκτική ήταν η εμφάνιση του Ρόι Κάρολ στο παιχνίδι του Ολυμπιακού κόντρα στην Καζάν, ο οποίος έδειξε ότι παρά τα όσα έχουν ειπωθεί για αυτόν, διαθέτει αρκετά αποθέματα ψυχής και καρδιάς και δεν το βάζει με τίποτα κάτω.
Υ.Γ.2.Εύχομαι σε όλους καλή Σαρακοστή…



΄΄RED KILLER΄΄

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.