Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Ενεργοποιημένος ήταν ο εμπρηστικός μηχανισμός που βρέθηκε στο Μετρό

Προβληματισμό και ανησυχία έχει προκαλέσει στην Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία ο εμπρηστικός μηχανισμός που βρέθηκε χτες το απόγευμα μέσα σε βαγόνι του Μετρό στο... σταθμό του Αιγάλεω.
Σύμφωνα με έγκυρες αστυνομικές πηγές, ο μηχανισμός ήταν ενεργοποιημένος και ο δείκτης του διακόπτη που επρόκειτο να κλείσει το κύκλωμα για να γίνει η έκρηξη, είχε φτάσει στο τέρμα του. Για άγνωστο όμως λόγο, που ερευνάται από τους ειδικούς της Εγκληματολογικής Υπηρεσίας, δεν έγινε η έκρηξη.





ΠΗΓΗ:  http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/02/blog-post_5794.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.