Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Βήμα πρόκρισης για ΠΑΟΚ , 0-0 στην έδρα της Ουντινέζε

Σαν να έπαιζε στην έδρα του, με περίπου 6 χιλ. οπαδούς του στο πλευρό του, ο ΠΑΟΚ πήρε το 0-0 από την Ουντινέζε στο "Φρίουλι" και θα παίξει στην Τούμπα την πρόκριση στους "16" του Europa League.
Ένας ΠΑΟΚ συγκεντρωμένος και με απόλυτη προσήλωση στην άμυνα κατάφερε να φύγει με το 0-0 από το "Φρίουλι" κόντρα στην Ουντινέζε και τώρα περιμένει τους Ιταλούς στη ρεβάνς της "καυτής" Τούμπας! Οι Ιταλοί πίεσαν, είχαν δοκάρι και ευκαιρίες, αλλά δεν κατάφεραν ευτυχώς να σκοράρουν, πέφτοντας πάνω και σε έναν καλό Κρέσιτς, που ήταν ο κορυφαίος του Δικεφάλου. Για 12ο σερί ματς αήττητος στην Ευρώπη!!




Περισσότερα στο  http://www.sportdog.gr/article/87014/apo-te-mikre-ste-megale-touba

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.