Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

«Νοικιάζεται» η Ακρόπολη για φωτογραφήσεις με απόφαση του υπουργείου


Στούντιο φωτογράφισης έναντι 1.600 ευρώ ημερησίως θα γίνει η Ακρόπολη. Με υπουργική απόφαση, το υπουργείο Πολιτισμού βάζει στη λίστα 117 μνημεία της Ελλάδας που μπορούν να αξιοποιηθούν διαφημιστικά, έναντι βεβαίως αδρού τιμήματος.

Έτσι, η Ακρόπολη και άλλα μνημεία θα γίνονται για πρώτη φορά αντικείμενα εμπορικής εκμετάλλευσης, και θα παραχωρούνται για φωτογραφίσεις, κινηματογραφήσεις και διαφημίσεις.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Ελεύθερου Τύπου», με τη συναίνεση του ΚΑΣ (Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο), η Ακρόπολη και άλλοι κορυφαίοι αρχαιολογικοί χώροι, όπως η Κνωσός, η Φαιστός και η Λίνδος, θα ενοικιάζονται για διαφημιστικούς σκοπούς.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  Newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.