Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης κηρύχθηκε ο δήμος Φλώρινας, κατόπιν αιτήματος του δημάρχου, Ιωάννη Βοσκόπουλου. Ο συντονισμός ανατέθηκε στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας. Στη Φλώρινα, δεν θα...λειτουργήσουν σήμερα (Τρίτη) τα σχολεία και οι παιδικοί σταθμοί. Στην Κοζάνη θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους μια ώρα αργότερα και στα Γρεβενά, στις 9.15μμ.
ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.com/2012/01/blog-post_7031.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.