Η ρήξη μεταξύ της ΝΔ και του Πάνου Καμένου μοιάζει οριστική και έτσι ο ανεξάρτητος βουλευτής, αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να ιδρύσει νέο πολιτικό φορέα.Ο πρώην βουλευτής της ΝΔ, μιλώντας στον «Τύπο της Κυριακής» διαφωνεί κάθετα με την απόφαση Σαμαρά να υπερψηφίσει τη νέα δανειακή σύμβαση, ενώ ανακοίνωσε και ημερομηνία στην οποία θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση στην οποία θα κοινοποιήσει τα σχέδια του για την επόμενη μέρα.
Παράλληλα, διέψευσε τις πληροφορίες που τον ήθελαν να σκέφτεται να ασχοληθεί με την τοπική αυτοδιοίκηση, ενώ δεν παρέλειψε να επιτεθεί στον πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο, αλλά και στη ΝΔ, κάνοντας λόγο για συνταγματική εκτροπή σχολιάζοντας τα περί ψήφισης της νέας δανειακής σύμβασης.
Τέλος, επανέφερε για ακόμη μια φορά στο προσκήνιο το θέμα των CDS.
ΠΗΓΗ: http://topontiki.gr/article/28808
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.