Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Καταδικαστική ήττα για Ολυμπιακό στα Πηγάδια

Απώλεια για τον Ολυμπιακό στα Πηγάδια. Η Ξάνθη τον νίκησε 1-0 με Βλαχοδήμο (52΄) και τον υποχρέωσε σε 2η ήττα στο πρωτάθλημα. Έχασαν ευκαιρίες οι ερυθρόλευκοι, ζήτησαν πέναλτι στο φινάλε, "όχι" είπε ο Κωνσταντινέας!
Πνίγηκε στα Πηγάδια ο Ολυμπιακός! Οι “ερυθρόλευκοι” γνώρισαν την πρώτη τους ήττα στο 2012 από την Ξάνθη, η οποία επικράτησε 1-0 με γκολ του Βλαχοδήμου στο 52'. Οι παίκτες του Βαλβέρδε ήταν πολύ κακοί στο πρώτο μέρος, ενώ στο δεύτερο έτρεχαν για να ισοφαρίσουν, χάνοντας απίστευτες ευκαιρίες μπροστά στην εστία του Βιβιανί, ο οποίος πραγματοποίησε ηρωικές επεμβάσεις. Οι φιλοξενούμενοι πάντως διαμαρτύρονται για πέναλτι του Εντιμάρ στον Τοροίδη στο 91', ο Κωνσταντινέας όμως του έδειξε κίτρινη για θέατρο.




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.sportdog.gr/article/81810/ektelese-apo-vlahodemio-vinteo
Φωτό από:  sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.