Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Εκτροχιάστηκε συρμός του Προαστιακού

Πανικός επικράτησε σήμερα στις 09:47 το πρωί όταν ένα βαγόνι του Προαστιακού Σιδηρόδρομου, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες... βγήκε από τις γραμμές την ώρα που ο συρμός ήταν εν κινήσει.

Σύμφωνα με την Πυροσβεστική Υπηρεσία δεν υπήρξε τραυματισμός.

Το περιστατικό σημειώθηκε στο σταθμό της Μεταμόρφωσης. Αμέσως ειδοποιήθηκε η πυροσβεστική προκειμένου να μετακινηθεί και να επανατοποθετηθεί στις γραμμές.

Το αρμόδιο τμήμα του προαστιακού κατάφερε να αποκαταστήσει το πρόβλημα.



ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/01/blog-post_7987.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.