Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

ΑΕΚ: Δεν κατάφερε να φύγει με το ΄΄διπλό΄΄ από το Παγκρήτιο κόντρα στον Εργοτέλη (1-1)

Ούτε τώρα κατάφερε ο Εργοτέλης να κερδίσει την ΑΕΚ που βρίσκεται υπό διάλυση, αλλά αντιστέκεται με τους τελευταίους παίκτες που της απέμειναν και έφυγε με το ισόπαλο 1-1 από το Παγκρήτιο. Πολύ βροχή και χαμένες ευκαιρίες στο δεύτερο ημίχρονο από τις δύο ομάδες.
Ισόπαλη 1-1 αναδείχτηκε η ΑΕΚ στο Παγκρήτιο κόντρα στον Εργοτέλη, ο οποίος προσπαθεί εδώ και χρόνια να την κερδίσει αλλά ούτε τώρα που η Ένωση είναι υπό διάλυση δεν κατάφερε να πάρει τους τρεις βαθμούς. Οι "κιτρινόμαυροι" προηγήθηκαν με τον Λυμπερόπουλο στο 49', οι Κρητικοί όμως πήραν τον βαθμό της ισοπαλίας με το γκολ του Κατσικοκέρη στο 74'.




ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.sportdog.gr/article/81669/toulahiston-den-hatheke-e-paradose





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.