Στους δρόμους βγαίνουν και πάλι οι Έλληνες αγρότες, και αρχής γενομένης από την προσεχή Δευτέρα, ξεκινούν κινητοποιήσεις σε πανελλαδικό επίπεδο, οι οποίες και θα κορυφωθούν στις 4 Φεβρουαρίου στη...
Θεσσαλονίκη, με αφορμή τη διεξαγωγή της 24ης Διεθνούς Έκθεσης Γεωργικών Μηχανημάτων, Εξοπλισμού και Εφοδίων «Agrotica» (1-5 Φεβρουαρίου).
Οι κινητοποιήσεις των αγροτών, ξεκινούν την προσεχή Δευτέρα, με συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας στα γραφεία του ΕΛΓΑ σε όλη τη χώρα. Οι αγρότες, αντιδρούν στο χαράτσι που επιβλήθηκε για τα ασφάλιστρα του οργανισμού μέσα από το νέο νόμο που ψηφίστηκε πρόσφατα, ενώ ζητούν ο ΕΛΓΑ να αποτελεί έναν κρατικό φορέα, με επαρκή χρηματοδότηση που θα αποζημιώνει στο 100% τις ζημιές των καλλιεργειών τους, από όλους τους φυσικούς κινδύνους και τις νόσους.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://fimotro.blogspot.com/2012/01/blog-post_2462.html
Θεσσαλονίκη, με αφορμή τη διεξαγωγή της 24ης Διεθνούς Έκθεσης Γεωργικών Μηχανημάτων, Εξοπλισμού και Εφοδίων «Agrotica» (1-5 Φεβρουαρίου).
Οι κινητοποιήσεις των αγροτών, ξεκινούν την προσεχή Δευτέρα, με συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας στα γραφεία του ΕΛΓΑ σε όλη τη χώρα. Οι αγρότες, αντιδρούν στο χαράτσι που επιβλήθηκε για τα ασφάλιστρα του οργανισμού μέσα από το νέο νόμο που ψηφίστηκε πρόσφατα, ενώ ζητούν ο ΕΛΓΑ να αποτελεί έναν κρατικό φορέα, με επαρκή χρηματοδότηση που θα αποζημιώνει στο 100% τις ζημιές των καλλιεργειών τους, από όλους τους φυσικούς κινδύνους και τις νόσους.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://fimotro.blogspot.com/2012/01/blog-post_2462.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.