Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Κ. Σημίτης: «Μοιραίο λάθος η υπογραφή του μνημονίου»

«Μοιραίο λάθος» χαρακτηρίζει την υπογραφή του μνημονίου, ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης, σημειώνοντας ότι αυτό συντάχθηκε πρόχειρα... και εφαρμόστηκε με τρόπο που επιδείνωσε την κατάσταση. Τις απόψεις του αυτές ο κ.Σημίτης θα παρουσιάσει στις 23 Ιανουαρίου 2012 σε συνέδριο που οργανώνει το Ίδρυμα Heinrich Böll και το Freïe Universität του Βερολίνου με τίτλο «Η Ελλάδα σε κρίση. Προοπτικές στον ευρωπαϊκό δρόμο».



Περισσότερα στα e-volos.gr, tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.