Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Πρωτοχρονιά στο σπίτι για τους Ιταλούς

Έρευνα που διεξήγαγαν ο εμπορικός σύλλογος Confesercenti και η εταιρεία δημοσκοπήσεων Swg καταδεικνύει ότι το 86% των Ιταλών πρόκειται να κάνει φέτος Πρωτοχρονιά στο σπίτι, λόγω και των συνεπειών της οικονομικής κρίσης.
Η έρευνα αποκαλύπτει ότι έξι στους δέκα Ιταλούς δεν πρόκειται να ξοδέψουν πάνω από 75 ευρώ για το ρεβεγιόν και συνολικά υπολογίζεται να δαπανηθούν 2,4 δισ. ευρώ, 328 εκατομμύρια ευρώ λιγότερα σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο.

Η Confesercenti τονίζει ότι «πρόκειται για αρνητικό ρεκόρ τα τελευταία οκτώ χρόνια που οφείλεται ξεκάθαρα στη μείωση της οικονομικής ισχύος των οικογενειών και στην αρνητική ψυχολογική παράμετρο που συνδέεται με την οικονομική κρίση».

Σε ό,τι αφορά στις υπόλοιπες επιλογές, το 2% των Ιταλών θα υποδεχθεί το 2012 σε κάποιο εστιατόριο (πέρυσι 7%), το 1% σε κάποια ντίσκο, το 4% δεν πρόκειται να γιορτάσει με κανέναν απολύτως τρόπο και το 6% θα κάνει δώρο στον εαυτό του ένα σύντομο ταξίδι. Τα δύο τρίτα διαλέγουν εσωτερικούς προορισμούς και το ένα τρίτο το εξωτερικό, με έμφαση στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/01/blog-post_9496.html
Φωτό: kapistri.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.