Συνάντηση με τον Ερνέστο Βαλβέρδε είχε σήμερα το απόγευμα ο Ντιόγο. Ο Βραζιλιάνος επιθετικός επέστρεψε στον Ολυμπιακό μετά από ενάμιση χρόνο και θέλει να αποδείξει ότι μπορεί ακόμα να παίξει ποδόσφαιρο.
Στη συνάντηση που είχε με τον Βαλβέρδε ο Ντιόγο πήρε πρόγραμμα προπόνησης το οποίο θα ακολουθήσει για να μπορέσει να παίξει ποδόσφαιρο στο επίπεδο που θέλει ο Ισπανός τεχνικός. Μάλιστα, ο 24χρονος φορ πήρε μέρος κανονικά στην πρώτη προπόνηση των πρωταθλητών για τη νέα χρονιά. Νωρίτερα ο λατινοαμερικάνος στράικερ είχε περάσει από το νοσοκομείο «Metropolitan» όπου υποβλήθηκε σε αιματολογικές εξετάσεις.
ΠΗΓΗ: http://www.thrylos.gr/podosfairo/article/16418/
Φωτό: hellasbrasil.blogspot.com
Στη συνάντηση που είχε με τον Βαλβέρδε ο Ντιόγο πήρε πρόγραμμα προπόνησης το οποίο θα ακολουθήσει για να μπορέσει να παίξει ποδόσφαιρο στο επίπεδο που θέλει ο Ισπανός τεχνικός. Μάλιστα, ο 24χρονος φορ πήρε μέρος κανονικά στην πρώτη προπόνηση των πρωταθλητών για τη νέα χρονιά. Νωρίτερα ο λατινοαμερικάνος στράικερ είχε περάσει από το νοσοκομείο «Metropolitan» όπου υποβλήθηκε σε αιματολογικές εξετάσεις.
ΠΗΓΗ: http://www.thrylos.gr/podosfairo/article/16418/
Φωτό: hellasbrasil.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.