Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Στο...ρελαντί ο Ολυμπιακός πέρασε στους ΄΄8΄΄ του κυπέλλου

Και μόνο οι φανέλες του Ολυμπιακού αρκούσαν για να νικήσουν τον Θρασύβουλο στο Κύπελλο. Πάντως οι ερυθρόλευκοι πήραν το μήνυμα της διοίκησης για την γκέλα με τη Δράμα, ήταν σοβαροί και έφτασαν άνετα στο 3-0 με δύο του Πάντελιτς που τραυματίστηκε...
Στα “προημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας προκρίθηκε ο Ολυμπιακός, έχοντας εύκολο έργο απέναντι στον Θρασύβουλο. Οι “ερυθρόλευκοι” επικράτησαν 3-0 στο ρελαντί και πήραν το εισιτήριο για την επόμενη φάση του θεσμού.

Όπως ήταν φυσικό, ο Ολυμπιακός είχε τον πρώτο λόγο στις κινήσεις από την εκκίνηση του ματς, χωρίς να καταβάλει μέγιστη προσπάθεια. Οι “ερυθρόλευκοι” κινούνταν σε χαλαρούς ρυθμούς και με τη συμπλήρωση του 10λεπτου κατάφεραν να προηγηθούν στο σκορ. Ο Αμπντούν ξεμαρκαρίστηκε από τον Παγώνη, έβγαλε πάσα στον Πάντελιτς στην καρδιά της περιοχής ο οποίος εκτέλεσε με άψογο τρόπο τον Κασμερίδη για το 1-0! Στη συνέχεια ο ρυθμός έπεσε αρκετά, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι πρωταθλητές Ελλάδας έδωσαν χώρους στον Θρασύβουλο. Στο 21' μάλιστα ο Πάντελιτς ήλθε μια ανάσα από το να χριστεί για δεύτερη φορά σκόρερ, αλλά το 2-0 εν τέλει το πέτυχε ο Φουστέρ με σουτ (στο ίδιο λεπτό) μέσα από την περιοχή, το οποίο πριν καταλήξει στα δίχτυα βρήκε το δεξί δοκάρι του Κασμερίδη. Οι παίκτες του Βαλβέρδε είχαν και άλλες αναξιοποίητες ευκαιρίες μέχρι το τέλος του ημιχρόνου, ενώ ο Θρασύβουλος δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί απειλητικός. Μια φάση έκανε όλο και όλο στο 33' με το πλασέ του Ζουμπουλάκη απέναντί από τον Μέγερι να καταλήγει άουτ. Έτσι το ημίχρονο έληξε με το σκορ να παραμένει 2-0 υπέρ των Πειραιωτών.

Το δεύτερο μέρος η εικόνα του ματς δεν άλλαξε. Ο Ολυμπιακός έπαιζε στο ρελαντί, πιέζοντας διαρκώς την άμυνα του Θρασύβουλου. Στο 56' ο Πάντελιτς πέτυχε ένα τρομερό γκολ με σουτ (3-0), αν και τα πανηγύρια κόπασαν αμέσως αφού ο Σέρβος και σκόρερ του Ολυμπιακού τραυματίστηκε (σε χτύπημα από τον Βασιλείου) και μεταφέρθηκε με φορείο εκτός γηπέδου. Από εκείνο το σημείο μέχρι το σφύριγμα της λήξης, ο ρυθμός του αγώνα έπεσε τραγικά, αφού οι “ερυθρόλευκοι” είχαν εξασφαλίσει την πρόκρισή.

Έτσι η ομάδα του Πειραιά πήρε το εισιτήριο για τους "8" επικρατώντας του Θρασύβουλου με σκορ 3-0.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.sportdog.gr/article/79876/me-te-phanela-kai-gia-te-phanela

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.