Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΚΕΡΔΙΣΕ ΜΕ 4-3 ΣΤΑ ΠΕΝΑΛΤΙ!Εκπληξάρα. Μετά από ένα παιχνίδι που έληξε στην παράταση 0-0, ο Πανιώνιος κέρδισε στα πέναλτι με 4-3 τον Παναθηναϊκό, τον οποίο απέκλεισε από την συνέχεια του Κυπέλλου. Μετά από δέκα πέναλτι, ο παίκτης του Πανιωνίου Ότο ευστόχησε στο τελευταίο...
χτύπημα δίνοντας την πρόκριση στην ομάδα της Νέας Σμύρνης!...
ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.com/2012/01/ek.html
Φωτό: panionios-gr.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.