Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

Τα «κουρέλια» της ΑΕΚ τραγουδάνε ακόμα...

Κι αναγκάζουν και τους οπαδούς τους να τραγουδούν «πρωτάθλημα θα πάρουμε, όλους θα τους τρελάνουμε»!

Η ψυχωμένη ΑΕΚ δεν πτοήθηκε από τα δοκάρια (δύο), το «βουνό» Γκαλίνοβιτς και το πέναλτι που της αρνήθηκε ο Αμπάρκιολης και, επικρατώντας με το ελάχιστο (για την εικόνα του ματς) 1-0 της Κέρκυρας, επέστρεψε, έστω και προσωρινά, στην κορυφή της βαθμολογίας!

Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sport-fm.gr/article/519195

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.